Συχνές Ερωτήσεις

1. Πώς μπορώ να αγοράσω;
2. Ποιο είναι το πλεονέκτημα μιας ηλεκτρονικής παραγγελίας;
3. Πώς γίνεται η πληρωμή;
4. Πόσο διαρκεί η παράδοση;
5. Πώς γίνεται η παράδοση της παραγγελίας;
6. Δεν έλαβα το τιμολόγιο, τι πρέπει να κάνω;
7. Πώς μπορώ να ελέγξω εάν το προϊόν είναι κατάλληλο για επιστροφή;
8. Έλαβα ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν διαφορετικό από αυτό που παράγγειλα, τι πρέπει να κάνω;
9. Πόσο καιρό θα λάβω τα χρήματα πίσω από την επιστροφή;

1.Πώς μπορώ να αγοράσω;
Μόλις βρείτε ένα προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη στο Καλάθι. Θα δείτε αυτόματα τη σελίδα προβολής του Καλαθιού αγορών, όπου έχετε την επιλογή να δείτε τη λίστα των υπαρχόντων προϊόντων στο καλάθι ή να αλλάξετε τις ποσότητες που θέλετε να αγοράσετε.

Αφού βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους Όρους και Προϋποθέσεις του ιστοτόπου, κάντε κλικ στο κουμπί Ολοκλήρωση παραγγελίας.

Για να ολοκληρώσετε την παραγγελία ακολουθήστε τα 3 βήματα:
-1ο βήμα - συμπληρώστε τα πεδία με τις πληροφορίες παράδοσης της παραγγελίας σας
-2ο βήμα - σημειώστε ότι η παράδοση είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 49€
-3ο βήμα - επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που θέλετε για την παραγγελία σας

Για απλές και γρήγορες παραγγελίες καλέστε τον αριθμό τηλεφώνου 211.199.5542

2. Ποιο είναι το πλεονέκτημα μιας ηλεκτρονικής παραγγελίας;
Η ηλεκτρονική παραγγελία έχει πολλά πλεονεκτήματα:
-η παραγγελία σας μπορεί να εγγραφεί ανά πάσα στιγμή, και επεξεργάζεται με τη σειρά της εγγραφής παραγγελιών
-η κράτηση των προϊόντων γίνεται αυτόματα κατά την εγγραφή της παραγγελίας, εάν έχουν την κατάσταση "Διαθέσιμο"
-θα ενημερωθείτε σε πραγματικό χρόνο για την κατάσταση της παραγγελίας σας

3. Πώς γίνεται η πληρωμή;
Η πληρωμή των παραγγελθέντων προϊόντων γίνεται σε σύστημα επιστροφής χρημάτων και γίνεται εξ ολοκλήρου κατά την παράδοση της παραγγελίας, στον ταχυμεταφορέα που πραγματοποιεί την παράδοση ή με ηλεκτρονική κάρτα, μέσω του επεξεργαστή χρηματοοικονομικών συναλλαγών Stripe. Γίνονται δεκτοί οι ακόλουθοι τύποι καρτών: MasterCard, Visa και Visa Electron.

4. Πόσο διαρκεί η παράδοση;
Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία, αυτή θα φτάσει σε 2 ή 3 εργάσιμες ημέρες, μεταξύ των χρονικών διαστημάτων: 10:00-19:00

5. Πώς γίνεται η παράδοση της παραγγελίας;
Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών Speedex. Μετά την αποστολή του δέματος, θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης μαζί με τον αριθμό AWB του δέματος με το οποίο μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση αποστολής στον ιστότοπο της εταιρείας ταχυμεταφορών.

6. Δεν έλαβα το τιμολόγιο, τι πρέπει να κάνω;
Το τιμολόγιο αποστέλλεται σε ψηφιακή μορφή στη διεύθυνση e-mail που μας κοινοποιήσατε ή στον αριθμό τηλεφώνου που γράψατε όταν κάνατε την παραγγελία σας.

7. Πώς μπορώ να ελέγξω εάν το προϊόν είναι κατάλληλο για επιστροφή;
Ένα προϊόν είναι επιλέξιμο για επιστροφή εάν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση με την οποία παραδόθηκε (δεν περιέχει: γρατσουνιές, ζημιές, απουσία αξεσουάρ, ημιτελής συσκευασία, ηλεκτροπληξία) και δεν αποτελεί μέρος των εξαιρέσεων που αναφέρονται εδώ.

8.  Έλαβα ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν διαφορετικό από αυτό που παράγγειλα, τι πρέπει να κάνω;
Επικοινωνήστε μαζί μας στο 211.199.5542 ή μέσω e-mail στο info@adona.gr για να βρείτε τη σωστή λύση για εσάς το συντομότερο δυνατό.

9. Πόσο καιρό θα λάβω τα χρήματα πίσω από την επιστροφή;
Τα χρήματα μπορούν να επιστραφούν εντός 14 ημερών το πολύ από την παραλαβή του προϊόντος από το adona.gr, στον λογαριασμό που μας κοινοποιήσατε όταν μας ενημερώσατε για την επιστροφή.